• L-V: 8.30 - 17.30
    S: 8.30 - 13.00

Clienții pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 15 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.

Returnarea produselor se acceptă numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:

1. Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozit, în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;

2. La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție original;

3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la deposit sunt suportate exclusiv de către cumparator. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, furnizorul îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.

În cazul acceptării unui retur de produse, furnizorul va emite o factură "storno", în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitul furnizorului.

În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozitul furnizorului care este Chisinau, str.Padurii 21, furnizorul va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.

În cazul produselor care se executa sau se aduc pentru client numai in urma unei comenzi speciale (cele pe care furnizorii noștri le produc sau le aduc numai la), returul valorii acestora se va efectua cu suportarea de către dumneavoastră a 25% din valoarea acestora, reprezentând daunele furnizorului cauzate prin acest retur.

Atenţie!

Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.